Škoda Connect

Využijte naplno každý den
Úvod do online služeb
Žijte každý den naplno! Zakoupením všech nebo jen některých balíčků Škoda Connect získáte pro svůj vůz řadu nových funkcí.

Co jsou služby Škoda Connect a jejich rozdělení

Služby Škoda Connect umožňují propojit vůz s online světem. Tím rozšiřují funkce vozu a infotainmentu. Služby Škoda Connect Vám dají řadu možností, jak využít potenciál vozu na maximum a zároveň si usnadnit a zpříjemnit život.

Služby jsou rozděleny do logických tematických balíčků. Ať už chcete rozšířit možnosti infotainmentu (balíček služeb Infotainment Online), usnadnit péči o technický stav vozu (balíček Proaktivní servis), nebo získat přístup ke svému vozidlu Škoda na dálku (balíček Vzdálený přístup) Pomocníkem jim při tom je aplikace pro chytré telefony MyŠkoda.

Aktivace a prodloužení
Aktivujte si službu Škoda Connect nebo obnovte služby, jejichž platnost již vypršela.

Aktivace ve třech krocích

1. krok

Stáhněte si aplikaci MyŠkoda pro své mobilní zařízení pomocí QR kódu nebo kliknutím na odkaz níže přejděte na portál Škoda Connect.

Portál Škoda Connect

2. krok

Přihlaste se pomocí svého Škoda ID nebo si vytvořte nové.

3. krok

Nevíte si rady? Zkoukněte instruktážní video.

Video

Prodloužení služeb

Přihlaste se a zkontrolujte, které služby ve vašich vozidlech vyprší.

Obchod Škoda Connect

Podrobný videonávod vám pomůže s jistotou objednat prodloužení.

Video
Škoda Connect pro vybrané modely na 1 měsíc zdarma
Chcete si ověřit zda váš vůz spadá do této kategorie? Vyzkoušejte seznam dostupnosti, navštivte Portál Škoda Connect nebo zavolejte na naší bezplatnou infolinku 800 600 000.

Nemáte služby vzdáleného přístupu?

Nyní dostupné i pro vozy Scala1, Kamiq1 a Karoq2 s infotainmentem Swing nebo Bolero.

1Vyrobené od kalendářního týdne 02/2019

2Vyrobené od kalendářního týdne 25/2020

Hlasoví asistenti

V budoucnu bude vůz ovládán hlasovými příkazy. Mnoho řidičů však tuto technologii již dnes používá a ovládá některé funkce vozu pouze hlasem. Digitální hlasový asistent Škoda se jmenuje Laura a rozumí plynulým větám. Chcete-li začít plnit vaše přání, jednoduše ji kontaktujte: „Dobře, Laura!“ Laura bude brzy k dispozici také na webových stránkách Škoda, kde vám pomůže s orientací a základními úkoly. Ovládání pouze hlasem je dostupné pro infotainment Bolero a vyšší (u modelů Fabia, Scala a Kamiq jen s navigací).
Ve většině mobilních zařízení s Androidem máte přístup k hlasovému asistentovi s názvem Google Assistant. Je také postaven nebo podporován na domovské stránce Google a dalších chytrých zařízeních. Stačí mu říkat „OK, Google“ nebo „Hej, Google“. Můžete tedy snadno sledovat aktuální kilometrový výkon, hladinu paliva, dojezd, zda je vozidlo uzamčeno, kde je zaparkováno, nebo jednoduše spustit klimatizaci nebo nabíjet baterii ve vozidle.
Alexa, je hlasový asistent vyvinutý společností Amazon. Poprvé se objevil na Amazon Echo a nyní je k dispozici na mnoha dalších chytrých zařízeních. Můžete jí říci jedním slovem – „Alexa“. Pak se jednoduše zeptejte na svůj vůz Škoda. Snadno mějte přehled o aktuálním počtu najetých kilometrů, hladině paliva, dojezdu, zda je vozidlo uzamčeno, kde je zaparkováno, nebo jednoduše spusťte klimatizaci nebo dobijte baterii ve vozidle.

Aplikace pro infotainment

MyŠkoda

MyŠkoda je mobilní aplikace, která umožňuje využívat online služby Škoda Connect i související služby Smartlink+ využívající spojení mezi chytrým telefonem a vozidlem a další digitální služby, jako jsou manuály k vozidlům nebo specifické funkce trhu.

Škoda Connect Lite. Stáhněte si novou aplikaci Škoda Connect LITE a udělejte Váš vůz chytřejší.

Informace pro majitele nových vozů

Pro využívání Škoda Connect (dále jen „Služby“) je nutné uzavřít online samostatnou smlouvu se společností Škoda Auto a.s. U aktuálně nabízených nových vozidel jsou Služby poskytovány bezplatně po období 10 let u služeb Proaktivního servisu , resp. 3 let u Vzdáleného přístupu a Infotainmentu Online. Škoda Auto a.s. může změnit délku poskytovaného bezplatného období. Pro využívání Služeb bez krácení bezplatného období je potřeba provést registraci a aktivaci Služeb do 90 denní lhůtu od převzetí vozidla a to buď přes přes mobilní aplikaci MyŠkoda nebo webový portál Škoda Connect. V rámci procesu aktivace služeb vám bude zobrazena informace o dostupných Službách pro vaše vozidlo i délce bezplatného období. Služba Tísňové volání je aktivována již od okamžiku dodání vozidla bez nutnosti registrace a aktivace.

Dostupnost poskytovaných Služeb může být v každé zemi různá v závislosti na typu vozidla, roku výroby a výbavovém stupni daného vozidla. Některé Služby mohou být dostupné později po předání vozidla.

Služby jsou poskytovány pouze na základě veřejně dostupných telekomunikačních technologií. Z důvodu neustálého vývoje technologií, zejména mobilní sítě, nemůže Škoda Auto a.s. garantovat konzistentní dostupnost těchto Služeb po celou dobu jejich trvání. Možné vývojové změny mohou způsobit trvalou nedostupnost poskytovaných Služeb.

Pro používání Služeb je nutné datové spojení mezi Vaším zařízením (chytrý telefon, tablet, PC atd.) a datovým serverem. Toto datové spojení není zahrnuto v rámci Služeb. Bližší informace o Službách naleznete na www.skoda-auto.cz/technologie/skoda-connect nebo u Vašeho autorizovaného partnera Škoda.

Portál Škoda Connect

Více

Aplikace MyŠkoda

Více

Seznam dostupnosti

Více